از آخرین باری که سری به این وبلاگ زدم چهار سال می گذرد. ده سال از زمانی که شروع به نوشتن در این وبلاگ کردم گذشت. در طی این سالها اتفاقات زیادی افتاد...رها کردم، پاره کردم زنجیرها را و پر کشی اسکیزوفرن، بهمن ویرانگر...ما را در سایت اسکیزوفرن، بهمن ویرانگر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: يکشنبه 2 آذر 1399 ساعت: 11:11